Dagen

Godkväll på er!
Inlägget från imorse kom inte in för det vart lite konstigt. Men dagen då. Jo vi åkte till skäörholmen och gick runt en massa varv runt och runt 1000 gånger. Jag köpte inget för jag hittade inget för det vart bara jobbigt. Köpte bara vitamin dricka, jordgubbar och en islatte och det köpte jag bara för att piggna till. Sen efter så åkte vi och då hoppade jag och Jesper av hos mig och sen var vi där en stund och sen åkte och tränade nere på ip. Det vart lite slägga förs som gick skit bra. Kan kanske lägga in ett video klipp senare med det bästa kastet. Lyckades jättebra med ett och några lyckade jag bra med. Sen vart det diskus för att Jesper skulle få testa och jag tyckte det gick faktiskt bra. JAA Asså för mig.. haha nä då det gick bra för jesper med. Jag tyckte han var duktig. Sen efter åkte vi hem till mig igen käkade, duschade och sen övningskörde jag hem till jesper. det gick sådär. riktigt bra i bland och dåligt ibland. Men så är det. Men nu ska jag och jesper kolla på film. Det blir inget mer blogg idag. Så jag säger godnatt nu. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback