En månad efter

Nu är det en månad sen jag tog studenten och det känns lite overkligen fortfarande. Eller nu känner jag mig rätt lugn eftersom jag har fått besked om att jag får börja på Bosön till hösten och det var jag väldigt nervös över om jag skulle få det eller inte. Men nu är det klart iallafall.

Nu har jag också fått mina slutbetyg också. fick de igår och det såg jättebra ut tycker jag. Är rikitgt nöjd med med min betyg. trodde aldrig att jag skulle gå ut gymnasiet med sånna betyg faktiskt.



Fick 8 st MVG, 7 st VG och 11 st G


är mest nöjd med vårterminen jag avslutade med. Det var riktigt tugnt så och i höstast var jag så trött på skolan men jag lyckades att jobba i kapp.

De ämnen jag hade nu på vår terminen var

Arbetsmiljö och säkerhet VG
Idrott A MVG
Idrott B MVG
Hemsjukvård VG
Sjukvård VG
Specialidrott D MVG
Människan socialt och kulturellt VG
Svenska B G
Projektarbete VG

Så jag slutade verkligen bra sista terminen

TACK TILL ALLA SOM HJÄLPTE MIG.
TACK ÄVEN ALLA KLASSKOMPISAR OCH LÄRARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback