Firar med glass

Hej på er igen.
Nu är jag hemma. Tog bussen hem från Jesper och åkte direkt till maxi oh hämade min brev som jag skulle hämta ut som var mitt slut betyg. Blev rikitgt nöjd faktiskt. Sen direkt efter så var de träning. Kastade jävligt bra idag igen i slägga. Jag hoppas verkligen att jag kan få in en klipp från när jag kastar så vi kan få se.
Efter träningen så åkte vi direkt och handlade och sen hem och käkade middag och kollade på friidrotten som gick på tv. och sen nu vart det efterrätt. Ben & Jerrys glass och martini asti att dricka. Mums det vart att fira idag För mina betyg kom och att mamma har semester nu.

Nää usch känner mig inge pigg så jag måste nog sova nu. Kommer kännas så konstigt när man ligger själv och har ingen brevid sig. Men jag måste väl lära mig om jag nu ska flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback