Grått och regn

Hej på er! Det blir inte så mycket bloggade när jag är hos Jesper men det blir så man får inte den tiden som man har när man är hemma och sitter framför datan typ hela dagarna. 
Idag har det varit grått och trist hela dagen och regnat till och från.. Så idag har jag varit inne och kollat på film hela dagen typ. Sen var jag ute med Jesper och gick med hunbdarna. Då regnade det som tur va inte så mycket.. Men det var faktiskt skönt att röra på sig eftersom jag hade varit inne. jag var så himla snygg också när jag var ute med hundarna.  


det går tyvärr inte att vänta den på den här datan

hade då lånat en stor jacka sen hade randiga tröjan leggings och jespers mors rosa gummistövlar..


Älskling och jag

Kommentarer
Postat av: jane

Heej louise

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* oh okej samma här Xd

2009-07-09 @ 23:13:53
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback