Today

Idag har jag varit dålig igen att blogga. Kom hem vid kvart över 9 imorse för jesper skulle in och jobba så då åkte jag med och klev av vid mig så jag gick hem och somnade nästa direkt eller vid 10 så skulle jag vila lite men somnade och sov ända till 12. Sen gick jag upp och kolla runt på mobiler på nätet och sen lite senare åkte hela familjen för att kolla möbler. så först vart de ett möbeloutlet och sen vart det ikea där vi käkade. Sen vart de lite stress så hem gasade pappa och jag hämtade min väska och sen körde pappa mig ner till bussen där jag mötte upp Jesper och sen åkte hem till han. Så nu ligger jag här i hans säng och har hans dator och kollar på allsång på skansen.

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

sv; härligt :D jo jag också! :D

Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Tack så mycket:D

ha en bra kväll

KRAM

2009-07-22 @ 19:31:38
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback