Träning

Hej på er. Nu är jag på väg in i duschen efter träningen. Var död efter träningen. Tränade så jävla hårt idag så det är sjukt att jag klarade de. Började att springa 2000m sen körde jag en massa övningar och sen hoppa över häckar och lite så. Sen sprang jag 150m x 2 med max hastighet sen vart de 100m x 3 och sen 200m x 2 blä va jobbigt de var att springa allt de med 100% fart och sen vart de 800m ner jogg så bena var trötta efter de.

Pratade Precis med Jesper för första gången den här veckan. Kändes skönt att få prata med honom och höra hans röst lite.

Men nu ska jag hoppa in i duschen. Kommer med inlägg igen efter.. PussPuss

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* älska b&j :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback