Vilken smäll

Godmorgon.

Jag vaknade verkligen inte på rätt sätt idag. Vaknade klockan exakt 9 av att det blev en jävla smäll inne på mitt rum. Så jag reste mig från sängen och kollade ner på golvet. Där låg min spegel som hade rasat från väggen och vält ut alla saker jag hade på bordet. Men inget gick sönder som tur va.

Efter den smällen så vart att jag låg kvar i sängen och kollade på tv och hade jätteont i huvudet. Jag tror att man får huvudvärk när man vaknar på det sättet som jag gjorde. Men nu har jag pallat mig upp och hämtat frukost iallafall. så nu blev det frukost på sängen med datan och djävulen bär prata på tv.

Idag ska jag då dammsuga och fixa klart inne på rummet för det hinner jag nog nu på dagen innan tävlingen för idag är det grått och trist ute så det blir inte så varmt inne på mitt rum. Så det går nog bra att städa på dan idag. Sen som sakt blir det släggtävling och idag vill jag kasta långt så jag ska försöka med det.

Men nu ska jag fortsätta äta min frukost och kolla på filmen. Ha en bra så länge. Hörs sen


dator och frukosten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback