Dag 2

Nu är jag på hotellrummet. Håller på och byter om och fixar innan jag ska ta spårvagnen tillbaka till ullevi och sen är det dags för tävling för mig vid halv 8. efter som sak drar jag direkt till liseberg så jag kommer in blogga någet mer innan tävlingen och inte heller efter nog. Kommer komma hem så sen från liseberg så jag ska sova direkt och sen bloggar imorgon igen.

Idag har det varit rikitgt varmt igen. åkte förbi en tavla där de visade att de var 31 grader. så det är verkligen varmt.
Idag på ullevi köpte jag nya sprintbyxor korta modellen i nike. skit snygga var de med lite rosa på. 199kr bara. så det var skit bra. Sen fick jag även en tröja från ginatricot idag. var nämligen så att jag letade igår efter den men det fanns inte i min storlek men när anna och pappa var där så fanns det så då köpte dom den till mig. :D Snällt.

Men bilder och så kommer senare. Har inte tid att ladda in de. Så det kommer tillsammans med tävlingsbilderna. Så nu ska jag börja byta om.

Ha de bra nu så hörs vi imorgon! puss på er..

Kommentarer
Postat av: Jesper

Kör hårt nu älskling

2009-06-27 @ 16:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback