Dagen

Hej på er alla! Har inte hinnit bloggat idag eller jo de har jag väl men bara inte orkat. Idag gick jag upp tidigt hjälpte pappa med att sortera min tvätt nere i tvättstugan sen var det att hoppa in i duschen och sen fixade i ordning mig och sen tog bussen till Jesper. Väl oss jesper så käkade jag frukost med honom och sen bara var med jesper. Haha hade våra små krig eller brottning eller vad man nu skulle kalla det.. Men det är så mysigt som vanligt att få vara med Jesper. Hoppas att det blir av snart igen..

Sen åkte vi i till Södertälje gick runt och sen tog bussen igen och sen hoppad jag av och gick hem och jesper och hans bror fortsätte vidare. Väl hemma så åt jag lite kolla på Sex and the city och sen åkte på träning. Körde mycket snabbhet i fötterna och sen efter de lite dumle övningar som de kallas och sen kastade slägga. Kastningen gick skitdåligt fram till jag typ kastade handsken och sen gick in igen och sen funkade det bättre. Så 3 ganska bra kast blev det av typ 15 hatar när det går dåligt. Måste träna imorgon lite igen.. fast inte slägga då.. Måste ut och springa lite.

Men nu ska jag följa med mamma och handla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback