Dagen

Godagens.
Idag har det inte blivit något bloggade. Åkte hem från mormor och morfar och sen direkt när jag kom hem så fixade jag till mig och sen lite annat och efter de tog jag bussen för att möta upp Jesper och sen hans familj och några till. 

Efter de så åkte vi hem till Jesper och käkade jättegod grillad mat. Var riktigt gott.
och sen senare så åkte Jesper, Hans pappa och jag en bit bort och fisk. Jag fiska inte utan kollade på och tog några bilder och senare fick rädda de. Det var nämligen så att de stog på en flytbrygga som flöt ut så jag fick kasta ut ett rep till de och sen stå och stå i mot när de drog in sig. Vi lyckades som tur va så vi åkte hem sen och kolla på fotboll men de var tråkigt så jag lämnade Jesper kvar och följde med hans brorsa ut en sväng i skogen och gasade med fyrhjulingen. Var riktigt kul att åka och se hur solen gick ner. och nu sitter jag här med jespers data medans han kolla på fotboll. Ska nog försöka få honom att gå och lägga sig med mig snart för jag börjar bli väligt trött och eftersom jag ska upp tidigt och vara ledare på friidrottskolan.

Men vi hörs imorgon. Puss på er alla och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback