Dagen

Usch vilken dag. Det har regnat typ precis hela dagen. SÅ HIMLA TRÅKIGT.
Jag hoppas verkligen att de har fel att det inte ska bli något regn på torsdag då jag tar studenten.

Idag var det skolan då. Friidrotts träning först och sen redovisning på sjukvården. Hade redovisning om vad vi gjorde på praktiken. Sen efter det åkte jag ner till stan köpte lösnaglar och kolla runt lite. Sen åkte jag hem hämtade min studentklänning och sen åkte ner till stan och träffade mamma och sen gick runt och letate efter en bh till klänningen. Tillslut så hittade vi en som satt jättebra. så då var det den. 399kr haha min dyraste bh. Sen gick mamma och jag runt och kollade lite till och sen fikade på nancy's och sen åkte vi hem.

nu väl hemma så sitter jag och försöker plugga och läsa på till mitt muntliga prov på friidrotten imorgon. Så jävla dumt att han har satt att man måste ha inlämningar och sånt skit på friidrotten. Blää på de asså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback