Fixa och dona

Efter att jag hade varit i skolan åkte jag ner till stan och tog mig en sväng runt och kollade. Köpte en studio foundation på make up store sen gick jag in på pressbyrån och köpte min favortit dricka.


roligt till den lilla foundation så fick jag värsta sörsta kasse. haha såg lite roligt ut.


Nu håller jag på och tar fram en massa och fixar inför morgon dagen. Sen är det träning som gäller. Måste verkligen hinna träna idag. Skulle egentligen inte träna men jag måste verkligen de.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Hallå där!

Rapport från Valla väder... det dåliga vädret verkar hålla sig något högre upp i landet mot vad dom sa från början. Fick den rapporten vid 09,30 till skolan:) Han brukar veta VAD han pratar om:)))

Ses i morn!

Kram Marie-Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback