Goddagen eller gokväll eller föresten godnatt

Har varit så himla trött idag. Först friidrottskolan och sen hem och sov en stund och sen ner snabbt till stan med mamma föra att byta mitt halsband jag fick av familje i student present. Istället blev det ett armband i samma märke Thomas Sabo plus att jag köpte ett smycke till. och sen direkt efter så hem snabbt byte om och sen trog till träningen. Sen hem och sen dess har jag kollat på film.
Är hur trött som helst och vet inte hur jag ska orka med imorgon. Känner mig redan så sliten.

Men men jag måste sova i tid idag så jag tänkte gå och lägga mig nu på engång. Så det vart inte så mycket bloggade idag. Ska bättra mig tills imorgon. Imorgon får ni även bild på mitt fina armband. Puss på er alla och godnatt på er! Pusshej. ♥

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Härligt ! Jodå, det var det allt:D



Hoppas du får en fin dag idag nudå ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback