Göteborg nästa

Hej på er!
Kom hem nyss för en lite stund sen från sista dagen på året friidrottsskola. Nu är det över och det är så skönt. Nu kan jag njuta av sommaren. Jag hoppas att väderet håller i nu. Det ska iallafall bli toppen väder i helgen då jag befinner mig nere i Göteborg.

Åker jättetidigt imorgon bitti eftersom tävlingarna börjar så tidigt. Jaa det är så att det är Världsungdomsspelen nere i göteborg på ullevi. Ska bli så härligt att komma ner till bästa tävlingen. Man längtar alltid till att få åka till gbg och tävla och i år är det ingen skillnad det känns nästa bara bättre att få åka. Det är roligt för att det är så många från klubben som ska åka. Så jag tävlar i slägga på lördag kvällen. Men imorgon fredag så ska jag kolla på de som tävlar då och även ta mig en runda i gbg. Har varit där en massa år på denna tävling men aldrig gått runt och shoppat och så. Så imorgon tänkte jag passa på och kolla runt på gbg utbud :) Sen blir det middag på resturang på kvällen. Lördagen blir det att ta det lungt kolla på tävlingarna och sen tävlar jag. Efter det direkt drar jag till Liseberg och är där en stund tills de stänger och sen på söndag blir det att kolla på tävlingar och sen hemförd.
Så jag hoppas på en toppen helg med fint väder och fina resulta.
Jag kommer blogga mer idag senare. Nu ska jag ta mig en dusch och sen smörja in min "fina" brända rygg och sen bli det att packa och leta reda på alla saker som ska med och hitta alla tävlingskläder och skor. Så det blir mycket att pyssla med nu. 

Så jag bloggar igen när jag får tid. Kommer ha med mig min lilla dator så ni kommer kunna läsa här på bloggen och följa min vistelse i Göteborg den sköna stor staden. 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback