Inge shopping

hejsan på er. Har inget direkt att skriva känner jag för jag är inte på sånt humör. Var på stan idag medans jesper var på banken och sen åkte vi hem igen. Så vi var bara där i drykt en timme. Så det vart ingen direkt shopping. Det vart det inte igår heller. Men idag köpte jag bara make up svampar bara hittade inget snyggt. Rean har dragit igång nu runt om i olika butiker. Igår var jag då på MQ men där hittade jag inget. Sen var jag idag på HM och lindex men där hittade jag inget direkt heller. Hittade två t-shirtar och kortbyxor på hm som jag testade men inget av de kunde jag ha. tröjorna var förstora och kortbyxorna för små. Det var riktigt synd.. Men aja nu ska jag bara ta det lugnt en stund och ligga i jespers säng med min data. Mår inge toppen idag.. Ha de bra på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback