Sista skoldagen

Nu sitter jag här i skolan och det är sista gången jag sitter här vid datan i skolan. Känns riktit skönt men samtidigt väligt sorligt. Känner mig ledsen för att lämna de här tre åren på den här skolan.

Imorgon är det studenten och då ska jag vara så himla glad. Kommer inte kunna sova i natt tror jag.
Men jag är så glad har fixat bra betyg nu på slutet också.

Men nu ska jag åka hem för allt är inlämnat och är klart så nu är det bara att förbereda inför imorgon. En stpr dag är det imorgon.

JUST. det ska INTE regna imorgon. Det får inte de. kollade runt lite på nätet på projektet och då såg det ut som att det kunde bli lite bättre än vad de hade sakt. SÅ NU HOPPAS VI PÅ DE.. :)

Ha de bra nu. Och hejdå alla elver på igelstaviken som får sommarlov idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback