Städa är det tråkigaste som finns

Hej igen. Nu är vi hemma efter cykel färden och just nu så håller jag och jesper på att städa honom rum. Det såg verligen för jävligt ut här inne innan vi började. Fick höra precis från Jesper att jag var riktigt duktig på att städa. Fast jag hatar verkligen att städa. Det är mycket lättar att städa jespers rum än mitt. Det är så himla tråkigt att städa sitt skit.

Men det är fan inte bra heller att vara bra på städa och få komplimang för de. Rättare sakt känns det förjävligt att få det. 
Nä fan det tråkigaste som finns är verkligen att städa. Undra hur det skulle se ut när jag flyttar hemmifrån?? Förjävligt kanske eller? 


usch aldrig att jag blir hemma fru haha och behöva ta hand om allt skit
 

Kommentarer
Postat av: Jesper

Du är min hemma fru:P

2009-06-11 @ 20:36:05
Postat av: Louise Johansson

Svar till Jesper : Haha kanske lite..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback