USCH då var studenten avklarad

Fy va hemskt det känns.. Det känns riktigt konstig att allt är över. Idag när jag vaknade så kändes allt så konstigt och tomt. Tänk nu är min fri. Eller är man verkligen det?
Det var riktigt kul igår fast det regnade det kändes riktigt skönt men när allt var över och sen var på väg hem efter ute kvällen så började det känns tomt. Allt var över och tiden har gått fort. Nu på slutet gick det snabbt iallafall. Men jag är verkligen nöjd med mina betyg tror jag. Har inte fått de än. Men jag fick bättre än vad jag trodde jag skulle få än vad jag trodde när jag började på igelsta.

Usch det känns riktigt hemskt. Inge mer Igelsta inge mer OP3. USCH jag börjar gråta.
Ska ladda in bilder nu på datan från igår. Så det kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback