Usch hatar tandläkare

Godmorgon på er! Hoppas ni är pigga och glada.
Jag är pigg för att jag kollade ut genom fönstret när jag vaknade och fick se en blå himel och sol då blev jag verkligen pigg så jag hoppas det blir fint väder idag. Men Glad är jag väl inte just nu. Ska om några min ta bussen ner till stan för att besöka tandläkaren. Känner verkligen inte för de. HATAR tandläkare. Eller i alla fall min. Så det blir väl att byta sen.

Aja nu har jag inte tid mer. Hörs sen efter friidrottskolan. Puss på er!  ♥

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Vad härligt ! Jodå, den ska nog bli bra ;D KRAM

Postat av: I S A B E L L A

sv: Vad tyckte du om den då?

2009-06-17 @ 14:53:33
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback