efter tiden på ullevi

Så där ja. nu sitter jag på hotellrumet och kollar på tv och bloggar såklart.
sen jag bloggade sist så har jag då kommit till hotellrummet, Bytte om lite kollade på halva sverige match och sen vid 8 så var det att gå till resturangen runt hörnet. men sen vart de att vi fick vänta på maten så länge fast vi hade förbestält så då sprang vi till spelbutiken som låg brevid och kollade på sista minutrana på övertiden. och sen straffarna. Det var rikitgt kul att stå och kolla med alla andra och tokiga göteborgare som var hel knäppa. Sen efterså gick vi tillbaka till resturangen och då hade maten precis kommit så den stod framme så det var bara sätta sig och äta av de goda eller de starka ska jag väl säga. Det var så starkt så jag drack 3 stora glas med läsk och vatten.
Och nu en stund har jag varit på rummet och tagit lugnt och kollar resultaten och kollat på tv.


maten jag fick på resturangen. inte den bästa bilden eftersom de togs med min mobil som inte funkar längre att ta bild med.
Det var i alla fall stora ägg tagatelle med någon sås som var jättestark och sen kött och sen ost och två skivor rostat bröd.
riktigt gott fast de var så starkt.

Mer bilder från tävlingen och resturangen och så kommer när jag kommer hem. Orkar inte ladda in alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback