Studenten 2009 - Bilder


tidigt på morgonen innan jag åkte till frukosten med klassen


Rebecka och Ellinor gör mackor


Lilla söta Jane


Petra och Rebecka


Jocke




Katja håller tal för klassen











Jag och Bästa Ellinor




Niclas


Meee.. :D


Jag och Rebecka


Åsa och Jag


Ellinor


Rebecka och Salle


Jag och Salle


Kalle, Salle, Niclas och Andreas.P


Killarna och jag


Gina


Jag och Niclas


Ellinor och Niclas


Kalle och Åsa


Kalle och jag


Andreas.J


Andreas och nusret


Ellinor





Åsa och Rebecka


Jag och ellinor så glada på bussen

Nadja i farten och skriker på bussen haha





Kalle.. citat "Kan jag få plinga sen?"


Salle och Niclas


Kalle och salle


Rebecka and me


Rebecka, Jag och Ellinor


Kalle och vår gamla lärare från 1:an och 2:an


Jane och Petra


Esra, Gina och Timsi





meny och program


Åsa så lycklig


Haha oj da Ellinor..


OP3 tjalllalala








Isabell och Johanna


Gina och Timsi



vårt flak









Kalle i sin limmo





Louise Johansson
Student 2009

Kommentarer
Postat av: Jen

GRATTISS!! älskar klänningen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback