Bilder

Är nu hemma igen. Känns riktigt jobbigt på ett sätt. Men men skolan drar ju igång igen imorgon.
Har laddat in bilderna från helgen så jag tänkte ni skulle få se dom.


Går dagens outfit när vi cyklade till Ellinor. Skit snygg out fit med min nya kjol och body och sen min skin jacka och päls väst. Haha och på fötterna jogging skor haha. Så himla snyggt.


Sen Jesper. Min snygging. Här har vi hans snygga outfit.
Älskar dig mest sötnos!


Sen igår kväll när vi kollade på wallander så gossade jag med deras hund Zacke och fick en så söt bild på honom när han ligger med huvudet på kudden och sen täcket över sig. Så himla söt


Så himla sör du är Zacke haha. Idag när vi kollade på hockey så rullade han i mitt ny tvättade hår och sen log jag på magen och då hoppade han upp och la sig på min rygg så himla söt. Synd att jag inte fick någon bild på han då.

Men nu ska jag kolla vidare på Beck.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback