Dagen

Kom hem för en lite stund sen. Var bara på praktiken till 11 idag ungfär efter som jag skulle till skolan och skriva NP i engelska. Och det gick verkligen inte bra känns det som men jag fick ihop kanske mycket iallafall. Var så himla trött och hade jätteont i magen och mådde illa så det gick bra för för att vara en sån dålig dag faktiskt.
Hade inte sovit nästa något i natt och sen gått upp så tidigt för att jobba och sen inte hinna äta lunch eller något.
Men nu är jag hemma och ska kolla på film och sen plugga lite. Blir kanske ingen träning för min del idag.

Men jag är riktigt glad just nu. För Jesper sms och sa att han var framme nu. Han vandrade i går och kom hem till stugan nu. Känns skönt att det gick bra och så. Hade inte hårt något i från han på över ett dygn så jag var lite orolig. Nu nu känns det skön när man vet att han mår bra och inte har gått och dött eller något.

Men nu ska jag försöka äta någon macka och trycka i mig lite go ben & jerry's glass som jag har kvar i frysen. :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback