Gillar verkligen inte NP

Idag är det då fredag och det borde kännas bättre med det än vad det gör. Varför det inte känns så bra är att dagarna har gått för fort nu dom sista dagarna plus att jag bara har nästa vecka kvar i skolan innan jag går ut på praktik.

idag kännd det inte så bra eftersom jag också hade nationella provet i engelska och det gick verkligen inte bra. Det var stressigt och folk störde och höll på så det gick verkligen inte. INTE BRA FAN. Känner mig sur och ledsen å ont i magen nu efter. Känns inte så kul när jag måste klara det och jag var långt i från ett G typ.

Pratade med läran efter så jag hoppas att hon förstår.

Nu så sitter jag i biblioteket vänta på att jesper ska höra av sig så jag vet vad som ska hända.
Men men nu ska jag kolla runt om någon har skrivit något roligt. Hörs sen nog! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback