Godnatt

Hej på er! Nu är det dags att säga godnatt. Ska upp tidigt efter som jag börjar 7 imorgon.
Pappa kom och hämtade mig vid kvart över 7 oss Jesper och sen åkte vi och handlade lunch till mig imorgonoch en massa annat. Vi handlade saker så jag kunde baka muffins. Och usch så goda min muffins blev.

gjorde vanliga muffins och sen när jag hade gjort klar smeten så tog jag i krossad mörk och vit blockchoklad i smeten. och rörde om och sen hällde upp i formar och sen in i ugnen. skitgott blev det. muffins med choklad bitar i. mums rekomenderar er att prova att göra de själva.

men nu är det dags att slcka lappan. på på er alla


måste bara säga attt jag hade en riktigt bra helg hemma oss jesper idag och igår. puss på dig älskling.



mina goda muffins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback