Godnatt ...

Nu är det dags att säga godnatt. Pluuadet gick ganska bra fick lite gjort iallafall. imorgon måste jag få hela svenska talet gjort. sen massa arbete i människan socialt och kulturelt.

Men jag måste verklign sova om jag ska orka med imorgon. har värmt en värme kundde och lagt i sängen så sängen blir var så jag somnar snabbare. Nu ska jag läsa några bloggar nu innan jag somnar plus att  jag måste säga godnatt till Jesper.

Men god natt på er med allihoppa Puss & Kram ♥

Föresten jag skrev ju för några dagar sen att jag skulle göra ett halsband till mitt armband. Jag har för tillfället för mycket i skolan så jag hinner inte. Jag hinner inte heller att lotta ut ett armband just nu. Hade tänkte att jag skulle öra den här veckan men det får bli nästa vecka eller veckan efter det. Men jag kommer med mer info nästa vecka. om hur lottnigen går till och  vad du ska göra för att kunna vara med.

Men godnatt nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback