Jag bjuder på en kul bild

Nu är jag hemma igen från träningen och har duschat och så. Ska sätta mig ner nu och fundera på mitt tal till svenska nationella. Får inte till det så bra och kommer inte på hur jag ska börja allt och att få med temat. Har försökt ringt och sms Jesper men han svarar inte :( och han är inte innen på msn heller. Undra va han gör. :( Aja jag får väl sitta och tänka lite till och jobba med annat så länge.

Tänkte visa en bild från tränigen idag så var så himla rolig tycker jag.


Detta är då jag när jag är lite crazy haha. och bästa ut av allt är texten som ni inte riktigt ser på t-shirten stämmer så bra till bilden haha eller kanske inte.
SNYGGARE ÄN NÅGONSIN
står det haha. så himla kul. Jag bjuder på den bilden idag.

Nu är det tags att börja med pluggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback