Jag har nog feber, Eller?

Är hemma nu. Men ska snart i väg igen. Ska nämligen åka och träna. Men Jag vet inte om jag kan träna. Men jag åker dit och kör så mycket jag kan.

Min praktik dag 1 då. Den var skit skön. började 14.30 och slutade 14.50 haha. Min handledare visade bara runt mig och så. Sen efter så gick jag på stan och skulle leta efter jeans och linnen och lite småt och gott men jag kom inte hem med något :( Testade runt 6 par Jeans men inga dög. En paret var för mörka och de andra var för konstiga hål i. Det är nämligen så att jag letar efter ett par ljusa jeans som är slitna typ hål i. Men det får inte vara för mycket och inte för lite. Tog bild på ett par jag testade fast de var bra slitet men det var för pösiga så då blev de inte de heller. 
Jag laddar in bilden efter träningen så ska ni få se. Jag är sjuk som inte hittar något!

Men det vart inte någon påse hem, Eller jag kom hem med glass Ben & Jerry's glass. Kände mig värd de. 

Men nu måste jag skynda mig nu. Hörs sen.
  ♥



                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback