Måndag morgon



på er alla!


Känner mig jättepigg och samtigt jättetrött. Konstik blandning likson. Eller en konstig känsla att känna båda. sitter i alla fall i skolan och vänta på att engelskan ska börja om typ 10 min.

igår så somnade jag kanske tidigt och jag hann inte ens säga godnatt till min älskling. Jag somnade med mobilen i handen och det händer för ofta nu. Vaknar mitt i natten och har mobilen i handen och att jag har börjat att skriva ett medelande som jag inte hunnit skicka innan jag somnade. Inte bra. Måste skärpa till mig. Måste lära mig att säga hodnatt när jag är så trött så det inte blir så.

Men jag hoppas på en bra dag idag. Ha en bra dag på er alla! Puss och Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback