Mot Södertälje

Nu sitter jag på bussen igen på väg mot södertälje. Tog lite tidigar tunnelbana än vad jag skulle så jag fick stå i solen i fitja. Riktigt skönt var de.

VArt lite shopping fast det blev inte de jag skulle kolla efter. Jag var ute efter jeans men det finns ingenstans är dom sitter som de ska. Testade skit snygga jeans på gina tricot som jag ville ha men de var antinge förstora eller för små. Det var ju typiskt. aja jag får leta vidare asså. Men det vart ett linne på gina och sen armband från hm och sen inne på panduro så köpte jag typ någon slags läderband. Bilder kommer ssenare i kväll efter jag har jobbat klart oich konmmit hem. Börjar 13.45 så jag blir lite tidigt till södertälje men då ska jag gå och handla någon middag jag kan äta när jag jobbar. Måste fördriva tiden annars blir det så tråkit. Men vi hörs senare. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback