Nät shopping

För en lite stund sen så beställde jag hem ett par jeans och sen beställde jag också en klänning. Jeans beställde jag från Ginatricot och de var de jag ville verkligen ha så jag hoppas att de passar nu. Har aldrig beställt jeans förut. Men det är så att jag var till skärholmen i torsdags och då va jag där för att köpa jeansen men de fast inte i min storlek. det fanns bara 2 storekar store än vad jag har och 2 mindre och den 2 storekar större var jätteförstora och 2 storlekar mindre än vad jag har var jättesmå. så jag chansa på att ta där mitt i mellan. Men det var kul att de fanns på nätet men jobbigt att man inte kan testa men de kommer väl sitta bra hoppas jag.

Kläningen beställde jag för att jag ska ha den på studenten. Bilder på den får ni senare. Jag är liksom inte säker att det blir den för jag var behövde ta en storlek större än vad jag brukar ha efter som min var slut. :( men jag hoppas att den passar och jag tror att det kommer göra det. annars får jag sy in den lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback