Onsdag, 090325

Godmorgon. Ska snart dra till bussen men tänkte hinna skriva några rader innan. Känner mig verkligen inte pigg nu igen. Har inte kunnat sova på hela natten eller jo jag har sovit en stund men typ vaknade då hela tiden. Drömde så konstig och vaknade och kollade på mobilen hela tiden. Och nu när jag vaknade så har jag ont i magen och så. Har försökt ätit lite men det hjälpte inte. Men ska i alla fall åka det släpper nog. Jag känner mig bara så orolig. :(

12.00 idag så ska jag skriva nationella provet i engelska. Idag är det skriv delen och det känns inte som att det är en bra dag idag att göra den. Kommer ha somnat innan ens tiden har gått ut. Börjar ju jobba 7 sen ska jag jobba till ca 11 sen åka till skolan och skriva. känns inte så himla lyckat.

Men nu måste jag göra mig i ordning pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback