P L U G G

Har precis ätit middag och pluggade innan. Det är hur mycket plugg som helst nu sista veckan innan praktik. Det är som att jag skulle ta studenten redan på fredag och allt ska vara klart. men jag kommer nog inte bli klar med alla. Jag får maila in allt. Men jag ska försöka och göra mitt bästa vill inte ligga efter.

Så mitt liv den här veckan består av plugg, plugg och åter PLUGG. Det kommer nog inte bli så mycket blogg inlägg nu i veckan pågrud av det här. men jag ska försöka. Det får bli min mikropaus från all pluggadet. Man kan inte sitta 24/7 med allt. haha

Men nu ska jag byta om och sen åka på träning. Det blir också min paus från allt pluggade. Måste få rör på mig lite. Annars går det inte.

Men vi får se när nästa inlägg blir. Jag tror det i alla fall blir ett godnatt inlägg innan jag somnar.
Men ha det bra på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback