på väg

var riktigt dålig på att blogga igår. Det vart ju bara ett jätteinlägg. Men jag var jättetrött igår plus att jag var oss Jesper så jag ville vara med han så mycket som möjligt efter som han åker i morgon ochär borta en vecka.

Just nu sitter jag på väg hem till Jesper igen. Ska sova där i natt med. Måste vara med honom så mycket som möjligt innan. Sen i morgon bitti så kommer familjen och hämtar mig oss Jesper och sen så bär det av till mormor och morfar. Det var så att min Mormor fyllde 70 år igår så vi ska fira henne nu i helgen. Missade att blogga om detta hon skulle ha fått ett eget blogg inlägg. Men hon får det idag istället snart. För just nu håller mitt batteri ta slut på datan så jag måste sluta skriva nu.

Vi hörs senare. :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback