saknar

Nu är det snart dags för sängen. Börjar nämligen 7 imorgon så jag måste upp tidigt och fixa med en massa.
Känner mig inte så jätte pigg just nu och jag hoppas att det känns bättre imorgon.

Just nu så sms jag men älskling. Det är vekligen tur att mobilen funkar där uppe. Saknar honom så otroligt mycket. Eller vi brukar inte ses på vardagarna men nu när han är långt borta så saknar man honom. Det känns likson att han är långt borta. Han svara inte alltid direkt på sms och det går ju inte ringa och prata med honom direkt. Så därför blir det att man saknar honom. Man vet likson inte riktigt va han gör. Men jag hoppas att han har det trevligt med sin klass där uppe. Jag hoppas att du saknar mig lite också. :) haha.


Nä nu är det dags för lite glass och sen sova. haha. Av glassen kanske man mår bättre ut av. :)


Älskar dig så otroligt mycket.

Ni får stå ut med blogg inlägg med jesper och bilder. Men jag skanar verkligen honom

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback