Shopping Skärholmen/Södertälje

Sådär du nu är jag hemma och har tagit lugnt i några timmar. Slutade runt kvart över 7 och sen gick jag hem så jag var hemma vid 8. Då käkade jag lite och sen kolla på tv. Har precis tagit kort på alla kläder och sånt som jag handlade idag. När jag kom till södertälje så gick jag till hm och handlade saker som jag inte hittade i skärholmen.


vitt linne hm 69.50kr


Grått linne hm 69.50kr


Jeans shorts hm 198kr


guld/silver armbands ringar hm 39.50kr
grå/svarta armbandsringar hm 39.50kr


bomulsband panduro 29.50kr


Bluher dålig bild. 49.50kr hm


lång t-shirt med tryck Ginatricot 149kr


När man handlade för 400kr på hm så fick man 100kr i presentkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback