Söndag

Godmorogon på er alla.
I natt har jag sovit gott med stampe under armen hela natten. Stampe är min lilla rosa råtta som jag fick av Jesper i ett års prisent. Den är just nu ner sprutad med hans goda perfum. Bara för att jag inte ska sakna Jesper så himla mycket.

Jesper sms i morse 07.31 och sa att de var framme så nu vet jag att resan har gått bra och plus att hans mobil funkar jättebra där uppe. Det var så att hans lärare hade sakt att comviq inte hade  någon täkning där  uppe men det hade de. Riktigt bra tycker jag för då kan man sms med honom.

Nu ska jag göra mig i ordning mig och klä på mig och så sen ska mormor, morfar, jag och mamma åka till vingåker.
Så vi hörs senare. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback