Svenska NP

Har precis skrivit klar mitt pm till mitt tal i svenska nationella provet. Trodde aldrig jag skulle bli klar med det idag men jag blev det. Tack vara Jesper som hjälpte mig orka. Innan jag hade börjat tyckte jag det var jobbigt och svårt och vist inte hur jag skulle göra eller skriva sen ringde jag till Jesper för jag kände mig så ledsen och stressad och han piggade upp mig efter en stund och sa en massa saker som hjälpte mig så jag klarade av att börja med pm:et och blev klar med det.

Riktigt glad är jag nu eller det känns som en lite tung sten har låsnat nu. nu har jag bara några kvar men det känns riktigt bra.

Nu är det bara att skriva talet som jag ska hålla nästa Torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback