Tidigt i skolan

Godmorgon på er!
jag har sovit sjukt bra i natt och jag önskade att jag hade kunnat sovit lite längre. Klockan ringde vid 6 och Jesper fick typ knuffa mig ur sängen. Var verkligen inte pigg för att gå upp men det gjorde jag ändå fast jesper kunde sova vidare en stund. Så det blev frukost stund med hans mamma och det var riktigt mysigt. Jag är van att ofta sita själv och äta frukost på vardagarna. Sen så ålte jag med henne istället för åka bussen. Fats vi blev lite sena så istället för att släppa av mig vi Södertälje Syd så jag kunde ta tåget där ifrån så körde hon mig ända till skolan. Riktigt skönt och riktigt snällt av henne. 

Så nu sitter jag här i skolan. Kom hit vid halv 8 riktigt tidigt. fast skönt att kunna sitta och vakna till liv så man kanske är pigg när lektionen börjar kvar över 8. 

Det är inte snällt av skolan att låta oss börja 8.15 en fredags morgon och sluta 15.30 det är verkligen inte rätt haha. 

Idag så vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Har fått erbjudande att följa med tjejerna och äta middag och sen dra ut på krogen så då skulle vi åka direkt efter skolan. Men jag känner mig inte så taggad för de verkligen. Mår inte 100% bra och jag känner att jag behöver få lite annat gjort idag. Kanske kan bli att jag skiter i middan och bara går ut eller tvärtom. vi får se hur det blir. Har en stund att fundera nu i skolan. 

Idag så har jag två lektioner. Först arbetsmiljö och säkerhet och sen har jag hemsjukvård. Har även bokat in ett möte med SYO.
Men nu ska jag börja göra mig i ordning för lektion och se om dom andra börjar komma till skolan. 

Ha en bra dag på er alla!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback