Min dag

Hejsan,

Min dag började inte bra idag. Dagen började med att jag vaknade med jätteont i magen så jag fick ta alvedon och sen gå och lägga mig i igen och somnade som tur va om men när jag vaknade nästa gång så hade jag försovit mig. Stressade jättemycket för att hinna med bussen och sprang ut och när jag stod där så kom den aldrig. Så vi fick vänta i 18 min innan nästa kom och då fick vi inte kliva på för att den var så full så vi skulle få ta andra. som tur va så kom den direkt efter de så då hade jag redan missat tåget som jag skulle ha åkte med men Ellinor var så snäll och sa att vi skulle mötas upp vid tåget istället så då skulle hon komma ner till centralen tills jag skulle komma. Men nej så blev det inte. Då blev hennes buss sen istället och jag fick stå och vänta på henne och vi missade tåget med 1 min. Så då fick vi vänta på nästa buss och stå ute i snöovädret som var. Hatar det här. Vill ha vår och lite värme istället blir det snöstorm och är iskalt. usch på det verkligen. 

Tillslut kom vi till skolan och lite efter våran planering. Men vi hann gå och prata med naturkunskaps läraren som vi skulle göra för att snacka om hur va ska göra med vårat betyg. Det är så att i ettan så läste vi natur A och klarade inte sista provet så då fick vi IG och ví hann inte göra om det innan vi slutade så då gick vi det i betyget och då förra året i 2:an på sportlovet så gick vi i skolan 3 dagar på lovet för att läsa in det vi missade så vi skulle få G men tror ni att det blev så? NEJ, så blev det inte. Vi fick IG eller dom hade inte ändrat på betyget och vi fick inte veta varför. Så nu har vi pratat en massa med läraren och våran rektor för programet och har hållt på min det har varit jätteseg efter som läran vi hade har slutat och dom får inte tag på honom nu. Så då var vi fick vi lämna in alla uppgifter som vi gjorde då för över ett år sen. Men tror ni att jag har det kvar? NEJ. Men som tur va så hade Ellinor kvar det och kunde lämna in det. Så då när vi pratade med läraren idag så fick hon G i kursen äntligen men jag som inte hade allt kvar ska göra ett kort muntligt prov imorgon kortfattat om de vi hade kvar.  Så riktigt skönt att imorgon ska jag göra det muntliga redan och förhoppningsvis så har jag mitt G imorgon. Eller jag ska ha mitt G då. 

Sen efter åkte vi till sjukhuset för Ellinor skulle dit och sen efter så gick vi ner till stan i snöstormen och käkade lunch på nancy's. Riktigt gott var det med sallad. Och sen åkte vi till skolan och var i samlingssalen på en föreläsning eller tre personer kom och pratade om lite saker och det var riktigt intresant. Men man vart seg att sitta där så länge så det var tur att jag hade min latte och loka som piggna till mig. 

Sen efter det så¨hade vi idrott och då hade alla tjejer massage i massagerumet och det var hur skönt som helst efter som det kom en tjej från spa klassen och lärde oss lite olika saker så det var superbra. 

och sen slutade vi efter det. 

Haha mycket text idag men men jag behövde skriva av mig lite så jag lugnar ner mig lite. 
Nu ska jag sätta mig och läsa lite bloggar och kolla runt lite och se om det finns något snyggt. 
Sen blir det väl möte senare om det var idag och sen bara läsa på naturkunskapen. 

Ha det bra så länge   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback