Min dag.

Jaa idag har jag varit riktigt dålig på att blogga. Hade hur mycket tid som helst imorse men jag ville inte blogga.
Det var nämligen så att jag försökte bara ta det lugnt och så och läsa på mitt tal.

Det var nämligen så att jag gick runt och och var jättenervös för en massa saker.
Det var en väldigt mycket i skolan idag och därför jag var så nervös.

Började 10 med föreläsning om idrottsakdor med skolans sjukgymnast. Sen var det stress skynade bort och träffa ellinor och sen käkade vi snabbt lunch och sen var det tags för att hålla idrotts lektion för OP1. Det ingår i Idrott och hälsa B att hålla en idrottslektion. Det gick jättebra och det var riktigt roligt. Vi Hade höjdhopp på våran lektion. Så vi lärde klassen hur en unbgefär en friidrottsträning gårt till kortfattat. Men det var kul plus att klassen var riktigt duktiga plus att några hade verkligen tallang för höjdhopp. Så det gick bra inget tjaffs och ingen som suckade eller något. Rätt rolig klass var det plus lite kul att det var en hel klass med bara tjejer.

Efter när lektionen var slut så hade vi samtal med läraren och han tyckte att vi gjorde en riktigt bra lektion och att det var riktigt kul att se hur bra hans klass var. Så det blev MVG på den uppgiften.. Yeeess fett nice ju.

Sen när vi hade pratat klart så vart det jobbigt igen. Hur jävla nervös som helst och jag skakade jättemycket och kunde typ inte andas skulle nämligen ha muntliga talet i nationella provet i svenska B var riktigt nervös och jag kände mig jätteosäker. Och det gjorde inte saken bättre att vi hade hål timme typ och fick sitta och vänta över en timme tills vi skulle hålla talet. Så man hann ju måste bli mer nervös plus att man fick sitta och lyssna på de andra lite men alla var fett nervösa.

Men sen äntligen när det trog igång så började det kännas bättre. Men när det var min tur så skakade jag i hela kroppen och jag berättade att jag var jätte nervös innan jag startade. Men jag blev rätt nöjd med talet. det vart lättare än va jag trodde det skull bli. det var liksom inte så pinsamt. Trodde att det skulle bli det efter som jag hade tal om mig själv typ när jag berättade hur svårt jag har för Engelska och hur jag har haft det i skolan och hur jag har kännt.

Men det var så skönt allt var över och släpte allt de spända i mig och hela min kropp blev som spagetti kändes det som. har gått och varit spänd i flera dagar på grund av det här.

Sen när vi slutade så sprang jag till tåget för att hinna så jag skulle komma hem tidigare än vad jag trodde jag skulle gör idag. Men jag kom inte hem. för när jag kom till tåget så sms Jesper att han satt på det tåget och frågade om jag ville följa med honom hem och det gjorde jag. Så jag fick en trevlig bussresa med honom och Ellinor.

Så nu sitter jag här oss Jesper och har tagit hans data och sitter i soffan medans Jesper kolla på hockey.

Tänk att en dag kan kännas så tung först och sen när allt är över så släpper allt plus att dagen slutar med att men får vara med den man älskar mest och som gör så jag har orkat allt det här. Puss på  dig älskling. I ♥ Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback