Dagen

Hemma från skolan nu. Skoldagen har betståt av träning och träningslära. Kastade slägga på träningen och det gick sådär. Rätt bra men inte bäst om ni får står hur jag menar haha. Mitt i mellan liksom. Sen vart de träningslära där vi gick igenom övningsprovet. Har prov på torsdag. Så på vägen hem så pluggade jag på lite av frågorna vi har till provet. Ska snart sätta igång igen och göra klart de sista frågorna och sen bara läsa igenom de några gånger så något fasnar det mesta. Sen fortsätter jag också imorgon. Det är första provet jag har nu i skolan så det känns lite nervöst. Men läraren sa till mig idag att det var inget att oroa sig. Så jag får hoppas att jag klarar de. Vi får se på Torsdag.

Nä nu ska jag ta något litet att äta.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback