Dagen.

Usch är så himla trött så jag ska nog gå och sova redan nu. Idag när jag kom hem från Jesper så åkte jag nästan direkt med mamma, mormor och morfar och handlade. Så det var lite nytt som ni får se i morgon. Sen när vi väl kom hem så började jag pynta lite inför imorgon så de får ni också se imorgon!
Sen lite senare så kom jesper hit en stund innan han skulle iväg igen. Men det var trevligt att han var här en stund iallafall. Sen efter de så har jag pysslat lite med mitt rum och sen bara tagit det lugnt. Men nu blir det sängen för imorgon ska jag upp tidigt. Imrogon ska vi fira syrran som fyller år fast på måndag. Så då får vi gäster så då måste jag fixa lite så det är ordning på mitt rum då.

Men vi hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback