Dagen

Hejsan. Är hemma nu. eller har varit hemma en timme nu men jag har fixat lite här innan jag satte mig här. Ska nog ta något lite att äta nu. Är riktigt hungrig men mamma har inte kommit hem så jag ska ta en macka nu innan det blir middag.

Idag i skolan så hade jag träning först. Körde mycket över häckar sen vart de fotstyrka. Sen var de lunch och sen Träningslära där vi redovisade frågor som man fick i tisdags. Vi fick 5 frågot var som man skulle kunna. Men det var fler av som hade samma. Så man skulle inte behöva svara högt på alla Utan hon valde ut vem av dom som skulle svara på just den frågan. Men jag fick svara på alla mina men det gick bra. Hade rätt på alla.
sen slutade jag 2 så då åkte jag direkt hem. och nu sitter jag här.

Jaja nu är det dags för min macka. Haha
Ha de bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: VI får se om jag hinner med dom :)

Postat av: Rebecca

Sv. Yes allt e jättebra! :)

2009-11-05 @ 21:26:52
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback