Gårdagen och Dagen

Hejhej, Sorry att det vart inge direkt bloggande igår och inget idag. Men jag har haft mycket att göra. Eller rättare sakt att jag inte har varit hemma.

Igår var jag då och masserade sen när jag kom hem igen så käkade och sen hamnade i soffan framför idol Sen efter det var jag så trött så det vart sängen på engång.

Idag direkt när jag vaknade så gick jag och duscha sen vart det att gå ner till stan med mamma och brorsan.
Så det var en lite runda. Fast halv stav var avstängd på grund av rån försök. Så det var en massa folk och bomb bilen eller vad nu kallas var där för att undersöka något som lämnades kvar vi plattsen så det bästa blev ju avspärrat. Men några affärer var öppna. Så det vart runda inne på bikbok som hade 30% på allt idag Så det vart en klänning. Kommer bild om en stund! Sen var vi inne hos älskling en stund och kolla lite. Mamma ska köpa ny mobil så då var vi där och kollade en stund. Sen åkte vi och handlade på Rusta och ÖoB. På rusta var det lite droppar till håret, en ljusslinga till balkongen och sen lite annat. Så idag vart det ändå lite shopping. Vi kollade mycket presenter till syrran och det hittade vi. Köpte även present till en som jag tränade med förut som vi nu på kvällen var hemma hos och fika. Så där har vi varit och kom hem för en stund sen ifrån. Rikitgt trevligt var det.

Men ska ta bild nu på klänningen och så jag kommer tillbaka snart med en bild. Hörs sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback