Fattar inte varför?

Hejsan.
Jaha då var man hemma igen. Känner mig så himla trött och är inte pigg på morgonen, mår illa när jag åker tåg fattar inte varför blir illa mående typ. Som om jag var åksjuk eller något men det har jag aldrig i hela mitt liv varit förut. Eller jo när jag gungar. Så jag har samma illa mående när jag åker tåg som när jag gungar. helt sjukt.
Mådde illa igår på tåget och idag var det samma sak.

Men men. Det går väl över.

Jaa idag då. Började skoldagen med träning sen var du lunch efter de och sen var det träningslära sen slutade jag. Så det var rätt skön dag ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi följa varann vi bloglovin? :D

Postat av: Anonym

sv: kul att du gillar det :) och det är inte så svårt som det ser ut hehe :P

2009-11-03 @ 18:19:51
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. Ja visst, skicka dina bilder till min bloggmail :D

2009-11-03 @ 18:40:02
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback