Första provet på bosön

Hejsan. Kom precis hem från skolan. Idag har det varit en rätt jobbig dag. Först träning. Skulle inte ha tränat känner jag nu efter. Sen efter de hade jag prov i träningslära. Det gick väl sådär. Svarade iallafall på fler frågor än jag trodde eller jag hoppade väl kanske 5 st eller vad det nu var men det var kanske många frågor. Men ska iallafall ha 45 p för att klara provet och max var typ 73 eller 74 p. Så jag hoppas verkligen men jag känner på mig att jag har nog klarat de. Det skulle vara så skönt att klara det faktiskt. Det vart ju inte så mycket pluggade igår eftersom jag mådde så dåligt och jag mår fortfarande dåligt. Känner mig slut i hela kroppen och har ont i mitt öra. Behöver nog vila och sova känner jag. Så idag ska jag gå och lägga mig tidigt. Sen om jag somnar direkt är en annan sak. Bara få lägga sig i sängen tidigt och kanske kolla på tv eller kolla på en film. Det kan nog vara skönt. 

Men nu ska jag ta något litet att äta. Vi höres! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback