Gårdagen och mässa idag

Hejsan. Vart inte så mkt bloggade igår efter som jag var hos Jesper igår kväll.
Jaa men igår så åkte jag till sthlm satdion Hade först rundvandring med klassen och min lärare berättade om historian bakom stadion plus den tidens OS när stadion byggdes. Sen efter en timme ute i kylan så fick vi gå in i sohipatornet där SOK håller hus. Där fick vi veta mer vad SOK göra och hur de jobbar och så.
Sedan tog jag tunelbanan och sen penden och sen träffade Jesper på tåget och sen åkte hem till honom. Så åt vi diskade och kollade på idol. En perfekt fredag om jag säger så.

Idag då. Vaknade riktigt tidigt för att vara Lördag. Det var nämligen Jesper som skulle upp tidigt för att åka i väg. Så han körde mig hem så jag var hemma säkert vid kvart över 8. Sen när jag kom hem så gick jag och la mig på sängen och somnade direkt med halsduken på mig haha. HAde i allafall inte skor eller jacka på mig haha. Men sen efter någon timme så gick jag upp och började fixa till mig för att åka till stockholsmässan. Var i älvsjö vis 10 över 11 och kom i på sthlms mässan och det var HUR mycket folk som helst. Usch säger jag bara. Var riktigt mkt. Gick knappt gå kändes det som ibland. Men jag köpte i alla fall 10 st fina choklad bitar och fyra st te smacker.
Prinsess te smak av champange jordgubb och blåklint,
Prins te smak av fläder, tränbär, gojibär och ljungblommor ,
Grönt och gott smak av hibiscus, rödabär, yoghurtarom, rosor och citrongräs,
Tomte som var ett julte och samak av björnbär, citrus, kanel, ljungblom, kanelkross, äpple, björnbärsblad och mandel
Sen vart de även Julkaffe som var kaffe med kanel, kardemumma och vaniljarom smak.   

Det var alltså mat och vin mässa och sen var vi även på hälsomässan som inte var så himla bra tycker jag. Det var typ spikmattor bara kändes det som. men men

nu ska jag nog gå ut och ta och göra i ordning lite te åt mig och jag tror att det blir en kopp med prinsess te.

VI HÖRS

Kommentarer
Postat av: matilda | FOTONOSTIL

jag gjorde det i Photoscape, om du nt har det så hittar du det på google. Det är gratis nedladdning dessutom.. Så säg till när du har det så kan jag hjälpa dej mer(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback