HATAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan va jag hatar det här. Jag blir så jävla trött på allt skit. Sånt ska bara inte händ.
Hatar verkligen min mobil. Fattar inte vad som är fel. Den funkade i natt men inte nu. Jag har inte gjort något den bara inte funkar. Eller det står att jag inte har någon nätåtkomst vad de nu betyder. Det går inte skicka sms eller ringa. Kan inte heller ta i mot samtal eller sms. Så om ni ringer mig idag så kanske ni kommer till min telfonsvarade så vet ni att mobilen är trasig.

FAAAN va jag hatar det här. Ska jag behöva köpa en ny mobil nu fan. Jag pallar verkligen inte med det här. Men idag blir jag utan för jag har ingen annan jag kan ha.
Fuck på det här säger jag bara. Jag hoppas den börjar fungera snart.


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Hur känns det idag? :)

Postat av: Anonym

sv: Tack :) allt bra idag? :)

2009-11-04 @ 17:43:51
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/
Postat av: hannah

Fin blogg :P

2009-11-04 @ 18:51:18
URL: http://haanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback