Hemma

Nu är jag hemma igen. först var mamma jag och pappa en sväng på stan sen åkte till plantagen och sen var inne på elgiganten och onoff och kollade på mitt kära mobil som bara måst bli min.

 

Köpte tidningen plaza kvinna för i detta nummer fick man en dvd med sex and the city essentials Fashion som är med utvalda avsnitt som är mycket fashion i.. LOVE säger jag bara. Älskar sex and the city och har alla avsnitt redan + filmen så denna skulle jag bara ha. sen tidningen med 202 sider med en massa reklam i som jag bara älskar att kolla på. haha men lite annat finns det även att läsa. 49 kr kostade den iallafall.


Köpte 10 st ros julkulor till min rosa gran. 19.90 från plantagen

och även denna från plantagen ...


en hjärtformad krans för 19.90


På söndag blir det att pynta fram min rosa jul haha.. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Jesper Lundberg

KRANS HETER DE

2009-11-26 @ 20:35:29
Postat av: Jesper Lundberg

http://blondinbella.se/julklapp-till-honom/

gRYMT BRA JULKLAPPAR MÅSTE SÄGAS.

DU SER JAG HJÄLPER DIG TOM.

2009-11-26 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback